Saturday, March 22, 2008

Гоби найзийнхаа тухай 2 үг хэлсүгэй

Нэр нь Отгонбаяр л да. Надаас хамаагүй ах миний багш хүн. Сүүлдээ хоюулаа хөгшрөөд чи би гэж ярьдаг болсон юм. Говийн гүрвэл болж төрсөнд нь би өрөвдөж үг хэлнэ ээ. Мани хүн тэрийг үнэхээр хүлээж авахгүй л дэ. Говь чинь дан элс биш, тэнд чинь ийм ийм өвс ургадийн. Тэгж яривал элсэн манхан чинь ийм гайхамшигтай гэж ирээ л ярина л да. Яджайхад ID г нь хүртэл хар л да. Уул ус нь тэгширсэн хангайн хүү би тэрийг нь яг л ойлгийшт. Гэхдээ эргээд бодоход энэ энэ улс орныг Гоби шиг "маанаг" өвөг дээдэс минь л өвлүүлж өгч дээ гэж боддийн. Хүн амьдархийн аргаүй /миний хардагаар амьдийн там шорон/ тэр газраа зүрх сэтгэлээрээ хайрлаж түүнийхээ төлөөө амиа өгч байсан одоо ч өхөд бэлэн тийм хүмүүс байж байгаад би талархдаг юм. Тийм хүмүүсийн нэг нь миний найз Гоби. Үнэхээр ч сүүлийн үед харж байхад түүнд ам бардам хэлэх үг ундарч байх шиг. Монголийн ирээдүй Говь болоод байгаан биш үү.

No comments: