Monday, March 24, 2008

Миний найз Буяа

Саяхан Waseda University-д мастер хамгаалчихаад ирсэн залуу бий. Японд байсан хүмүүс мэдэх биз дэ. Васедаг төгсөнө гэдэг нэр төрийн хэрэг амьдралын баталгаа байдаг гэж. Үлгэрлэвэл Японы л Харвард юм да. Толгой нь арай л өөр дөө. Миний боддогоор лав л "олгой" биш. Ийм нэгэн нөхөртэй би хүзүү сээрээ холбосоор хориод жилийг үдэж дэ. Би их олон найзтай гэж хэлсэн. Түүн дотроос шилээд нэгийг олоод ир гэвэл би Буяаг л дагуулаад очно. /Бусад нөхөд минь бүү гомдоорой./ Учир нь бусад найзуудтайгаа үзээгүйг энэ хүнтэй үзэж хорвоогийн сайн мууг хамтдаа ханатлаа амссан юм. Намайг гудамжинд тэнэж явахад Буяа өөд нь татаж байлаа. Хувь заяаны тоглоомоор шоглоомоор ч гэдийм үү Буяаг бас баларч гудамжинд гарахад нь би хариуг нь барьж билээ. Гэхдээ бид хоёр хэзээ ч баргийн юман дээр санаа нийлж байгаагүй юм. Нөхцөлгүй зөрүүд л дэ. Өөрийнх нь буруу байсан ч гөлийгөө л зүтгээд байх нь тэр. Би ч бас яаж дутахав дээр нь гарах гээ л үзчинэ. Одоо бодоход нээрээ л өөрийнх нь хэлснээр бие биенээ л хурцалж явж дээ. Түүний блогоор зочлохыг урьж байна. Овоо юм бичиж магадгүй нөхөр шүү. http://delsul.blogspot.com/. Ийм найзтай байх сайхаан сайхан.

No comments: